Vilma & Tova

Alla inlägg under augusti 2011

Av Vilma & Tova - 24 augusti 2011 13:46

Hejhej

Det var superlängesen jag skrev, men, Aja! jag började skolan i måndags. Hahah! Askul! Jag fick börja på ny skola och allt! (ny klass) Och igår var vi och badade. Men det var inte det jag skulle skriva, skulle skriva att idag har jag typ cyklat tre mil och gått fem kilometer, det är sant! Vi hade cykeldag och så... jag kan skriva att vi matade fiskarna i sjörn med kebab och ris :)

Man måste ju dela med sig, elr hur? ;) HAHAHA! 

Byebye

Tova ;)


Av Vilma & Tova - 15 augusti 2011 15:26

Hejhej

Idag har vi varit på lek o bus, haha, kul.

(egentligen skulle vi till Leksand men det var så dåligt väder) Sen åkte vi till Mc'donalds.

När vi var där så såg vi två personer som var riiiiiktigt konstiga! Vill inte säga varför men kan säga att det ar liiiiite äckligt!

Tova o Vilma

    

Av Vilma & Tova - 13 augusti 2011 09:04

Det var suuperlängesen vi bloggade! OK, ett tag men ändå!

har haft lite fullt upp! Men aja, har haft superkul den här morgonen. Pappa ska göra något, så han ska simma i en sjö och det är typ 10 grader i Den! haahahhaha!

Hahaha! Lycka till pappa!

Har ingen aning om det är någon som läser vår blogg menmen...rösta gäääärna i omröstningen i såfall...eller kommentera eller fråga.

  Tova

   

Presentation

Fråga oss

0 besvarade frågor

Omröstning

Känner du oss?
 Ja
 Nej
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästboken

Klocka ;)

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards